جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
Voltage Sag/Swell/Harmonic and Current Harmonic Compensations Utilizing UPQC
1395/10/17 15:53:39
نویسندگان :
Ehsan Akbari
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
1395
محل پذیرش : 9th National Conference of Electrical Engineering and Renewable Energy
«
1
»
دسته بندی مقالات
9097
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3342
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4083
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5668
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1095
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13501
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1303
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1149
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
87
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
Unknown Vocabulary Items and Reading Comprehension Tests: Comparing With-assistance and Without-assistance Performance of Iranian Students
1394/05/27 14:12:07
کاربرد نانولوله های کربنی در شبکه توزیع برق
1394/06/31 21:57:15
مقایسه اثربخشی داروی متادون دردرمان نگهدارنده از نظر پزشکان وروانشناسان مراکزMMTاستان مازندران 1396
1396/06/28 16:04:12
بررسی رابطه ی صادرات غیر نفتی و رشد اقتصادی ایران
1394/05/08 23:29:31
Considering the Occupational Prestige of Physical Education Teachers Compared with Other Jobs (Hamadan Province Case Study)
1395/02/25 21:30:15